vrijdag 29 juni 2012

Ginny 7 weken zwanger

Vandaag is Ginny 7 weken zwanger en ik dacht, het is vast leuk om nu wekelijks een foto te plaatsen van haar en haar mooie dikke buik.. Bij deze dus..
Alles gaat tot nu toe voorspoedig, sinds vandaag is ze wat onrustiger en komt nu echt om haar portie knuffels smeken.. Normaal moest ik haar echt zelf opzoeken en overhalen, nu komt ze dus echt naar me toe.. 
Gelukkig is ze maar korte momenten van de dag onrustig, want de rest van de dag licht ze als een blok te slapen.

Ook wil ze op het moment het liefst de hele dag lekker buiten zijn.. Zolang ik thuis ben en haar in de gaten kan houden vind ik dat geen probleem, maar als ik even weg moet, dan doe ik haar even lekker in de kooi waar ze tot rust kan komen en waar ik haar via de live stream goed in de gaten kan houden..

Hier dus de foto van mijn zwangere meid, nog 2 weken te gaan..