woensdag 6 juli 2011

Dagboek dag 15

Gisteren waren de kittens 2 weken oud! Het is zo grappig om het verschil te zien van vorige week en nu! Vandaag zou ik ze wegen, zoals iedere dag. Dus, ik kom erbij zitten, en 4 van die koppies die even opkijken zo van; wie is daar? Ze hebben inmiddels allemaal de oogjes open en ze beginnen nu echt een beetje katjes te worden. Kruipen doen ze ook al en als mamma even een stukje wil lopen, hoor je ze ook niet meer piepen. Ze gaan dan lekker met z'n allen boven op elkaar liggen zodat het toch nog lekker warm is!

Vandaag zijn Greetje en Adrie komen kijken, maar hebben toch besloten om voor een Main Coon te gaan. Ze wilden graag een grote kat, en ze vonden een Noorse Boskat toch net iets te klein. Dit betekend dus dat Arctic sinds vandaag weer beschikbaar is. Aankomende zaterdag komen er weer mensen kijken. Dit keer voor Aurora of Apache.

Ik heb vandaag de webcam maar weer weg gehaald. Ik heb berichtjes ontvangen dat hij het niet meer zou doen, en inderdaad, hij doet het niet meer omdat we een nieuw internet abonnement hebben bij een andere provider. Ik heb helaas niet de tijd om daar iets aan te doen, en dus helaas alleen foto's vanaf nu.