dinsdag 26 juli 2011

Dagboek dag 35 - 5 weken oud



Eindelijk weer een berichtje in het dagboek. Ik schaam me enorm dat ik zo lang niets geschreven heb. Ik zit voor mijn werk op Ameland en daar heb ik geen internet, dus kan ik daar niets aan de site doen.

Uiteraard word er thuis goed voor de kleintjes gezorgt door mijn partner Chris. Ikzelf ben vanaf vandaag iedere dinsdag thuis, dus de site zal vanaf nu 1 keer in de week geupdate worden (op dinsdag uiteraard). 

Met de kittens gaat het super goed! Ze kunnen inmiddels heel goed lopen, en ze rennen zelfs al! Ze eten ook al van de kittenbrokjes, het gaat allemaal zo snel nu. Ook spelen ze erop los en dat gaat er soms hard aan toe. Je hoort ze soms bijna schreeuwen als ze elkaar weer in het oor bijten. 

Vorige week hebben ze allemaal hun eerste wormkuurtje gehad en dat ging allemaal zonder moeite. Ze vonden het allemaal wel erg apart smaken, die wormpasta, maar alles werd netjes doorgeslikt.

Vandaag zijn ze ook alweer 5 weken oud, en ze groeien goed. Aslan blijft wat achter, maar groeit wel iedere dag, dus afvallen is er gelukkig niet bij. Hij is heel erg druk dus het zal vast komen omdat hij zo veel speelt en slaapt, en daarbij dus weinig tijd over houd om te eten. Hieronder weer het grafiekje met alle gewichten.