dinsdag 30 augustus 2011

Dagboek dag 70 - 10 weken oud


Het was me weer een weekje wel. Alle kittens hebben een terugval gehad op de enting maar gelukkig trekken ze nu allemaal weer bij. Aslan heeft als reactie op de enting een plakoogje gekregen. Gelukkig word het al wat beter. Vandaag even een oogzalfje gehaald want ook Arctic begint een plakoogje te krijgen.
Ondanks dat Apache nog steeds de lichtste is lijkt hij wel iets bij te trekken.

Zo heel af en toe laat Haleth het nog toe dat ze bij haar melk mogen drinken. Dit is een heel grappig gezicht, want zowel Demi (die samen met Arctic naar Leiden gaat) en Ginny, zijn door Haleth geadopteerd, dus ook hun mogen drinken.

Morgen ga ik met Arctic een lange reis te gemoed. Voor de BEAR test reizen we naar Zeist. Om 15.00 uur heb ik daar een afspraak staan. Het lijkt erop dat hij wel kan horen, dus het is voornamelijk de vraag of hij half horend of volledig horend zal zijn. Ook moet ik morgen weer naar Ameland, dus het is de vraag of we optijd thuis zijn om ook nog even wat op de site te zetten. Zo niet, dan zal ik Bart in ieder geval via de mail even de uitslag laten weten, en helaas moet ik de rest dus nog even in spanning laten.

Hier weer de gewichten zoals iedere week.