zaterdag 25 juni 2011

Dagboek dag 4

Vandaag zijn ze 4 dagen oud en ze beginnen eindelijk aan te komen. Alleen Aurora is op hetzelfde gewicht als gisteren gebleven, maar ze moet natuurlijk wel tegen haar grote broers opboxen. Gisteren is ze in ieder geval veel aangekomen en 2 gram boven haar geboortegewicht, dus ik hoop dat ze vanavond wel een beetje aangekomen is. De rest doet het echt super. Arctic zit weer op z'n geboortegewicht en Aslan ook. Apache zit er zelfs al 6 gram boven! Ik ben blij dat het nu allemaal beter gaat!





Ik heb tijdens de weegbeurt van 17.00 uur weer een aantal portretfoto's gemaakt, en toen kwam ik erachter dat Apache z'n oogjes al een beetje open gaan. Echt super schattig om te zien!


En tijdens de weegbeurt van 21.30 bleken ze allemaal weer aangekomen en dus is de grafiek voor vandaag weer aangepast. Aurora 108, Arctic 126, Aslan 130 en Apache 118. Daarmee zitten ze allemaal weer ruim boven hun geboortegewichten! Ik ben blij en opgelucht.