maandag 27 juni 2011

Dagboek dag 6

Vandaag eigenlijk weinig te melden, behalve dat niet alleen wij, maar ook de katten het vreselijk warm hebben! Haleth is onrustig vandaag en doet ieder uur even een paar minuutjes op het koele laminaat liggen. 4 van die warme kittens tegen je aan is uiteraard ook niet lekker met dit weer, maar ze doet het geweldig. Ook de kittens doen het geweldig en alle katers zitten nu op hetzelfde gewicht; 150 gram. Die Apache is van de lichtste kater met grote sprongen vooruit gegaan, en het zou me niets verbazen als hij morgen de zwaarste zou zijn, maar dat is altijd maar de vraag. Ook Aurora doet het perfect en doet inmiddels niet meer onder voor haar broers. Inmiddels is zij nog maar 10 gram lichter en daarmee 140 gram. Ik heb het idee dat mijn weegschaal vanaf de 130 gram alleen nog maar met sprongen van 5 gram meet, en niet meer zo precies, nu is dat niet zo erg als ze goed groeien, maar als ze weer zouden afvallen wil ik toch wel precies weten hoeveel gram dat zou zijn. Toch maar even opzoek naar een nieuwe.

Morgen zijn de kittens 1 week en daar doen we uiteraard wat mee, hopende dat het morgen in huis wat minder warm zal zijn.

Vandaag helaas even geen foto's, met die hitte laat ik de kittens maar even met rust. Het is allemaal al warm genoeg voor mams, laat staan als ze zich ook nog druk gaat maken als er een kitten weg is. Morgen een nieuwe kans. Hier in ieder geval het grafiekje van vandaag.