donderdag 23 juni 2011

Dagboek dag 2


Vandaag is er weinig te melden. Met zulke jonge kittens is er ook eigenlijk weinig te melden, afgezien van een trotse moederpoes en de gewichten. Dat laatste is nog even een puntje van zorg. Vandaag zijn ze gelukkig niet drastisch afgevallen. Ze zijn een beetje rond het gewicht van gisteren blijven hangen, de één iets hoger, de ander iets lager. Ik heb de kittens er inmiddels op betrapt dat ze ieder hun favoriete tepel wel in beslag genomen hebben, dus ik hoop dat ze nu lekker gaan groeien. We zullen het moeten afwachten.

Ik vind het erg fijn dat er zoveel collega catteries zijn die meedenken over het afvallen van de kittens. Ik heb al veel mogelijke oorzaken gehoord en de meesten draaien erop uit dat het waarschijnlijk allemaal wel goed komt. Ook heb ik een mogelijke oplossing gehoord voor als haar melk niet voedingsrijk genoeg is, want dan zou ik Haleth mogen verwennen met rauw vlees en lekkere kittenhapjes. Dat is niet zo'n straf dacht ik zo, hihi. Ik hoop maar dat morgen de gewichten wat omhoog zijn gegaan.

Het is ook allemaal zo spannend, die kleine katjes.